časté dotazy

Přijede kolo smontované nebo rozložené?

Kola přepravujeme rozložená v krabici. Převody jsou seřízeny, je jen potřeba nasadit přední kolo, sedlovku, pedály a otočit řidítka. Součástí balení je servisní knížka s montážním návodem a zárukou.

Pokud si objednané zboží vyzvednete přímo v naší značkové prodejně v Olomouci, můžeme vám ho smontovat a připravit k jízdě.

Jak je to s dopravou zboží a termínem dodání?

Termín dodání je závislý na druhu objednaného zboží. U zboží běžně dostupného a zboží, které máme na skladě, probíhá odeslání zásilky zpravidla tentýž nebo následující pracovní den. Doba dodání je obvykle do 2 pracovních dnů od převzetí objednávky.

Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání zboží na uvedené místo. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad.

Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice prostřednictvím zásilkové služby GLS. Cena za dopravu zboží je Kč 120,- . Náklady na doručení zboží v hodnotě vyšší než 1000,- Kč (na Slovensku vyšší než 80 Eur) hradí prodávající.

Osobní odběr pro vyzvednutí objednaného zboží je možné realizovat na prodejně v Olomouci, popř. na pobočce v Hořicích v Podkrkonoší.

Jaké jsou možnosti platby za zboží?

Na výběr máte z následujících typů plateb:

  • dobírka - platba při doručení zboží kurýrní službou GLS na fakturační, resp. doručovací adresu uvedenou v objednávce.
  • převodem na účet - při platbě převodem na účet bude zákazník informován emailem nebo telefonicky o stavu objednávky a budou mu poskytnuty všechny potřebné údaje pro převod částky na účet provozovatele. Zákazníkovi bude vystavena zálohová fakturu a zaslána na email. Po připsání částky na účet provozovatele bude zboží neprodleně odesláno na fakturační, resp. doručovací adresu uvedenou v objednávce.
  • v hotovosti - probíhá na místě naší kamenné pobočky při převzetí zboží. Zákazník bude kontaktován, jakmile bude zboží připraveno k vyzvednutí.
  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.

    Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. 

Je možno dohledat výrobní číslo kola?

Výrobní číslo kola je vyraženo na jeho rámu. Pokud chcete předejít případným problémům při krádeži a následné identifikaci kola, zapište si toto výrobní číslo do servisní knížky, kterou obdržíte při nákupu. Zpětně Vám bohužel nejsme schopni výrobní číslo zjistit.

Další dotazy

V případě dalších dotazů, můžete využít některý z našich kontaktů zde